დედა, ღმერთი გოგოა თუ ბიჭი?

images

Based on real story

გუშინ დედას ვკითხე ღმერთი გოგოა თუ ბიჭიო… დედამ რაღაცეები მითხრა და ვერ გავიგე. ჯერ ძალიან პატარა ვარ ალბათ. იმედია დედა დაიმახსოვრებს რაც მითხრა და დიდი რომ გავიზრდები კიდევ შევეკითხები და მერე აუცილებლად გავიგებ… არა და როცა ლიზიზე ვკითხე მაშინვე მიპასუხა, გიოზეც,  პაპაზეც და მამიდაზეც… ღმერთზე რომ ვკითხე ვერაფერიც ვერ გავიგე…

ნელი მასწავლებელს რომ ვკითხო? მასწავლებელს აუცილებლად ეცოდინება. მასწავლებლებმა ხომ ყველაფერი იციან. ღმერთზე კიდევ უფრო ბევრი იციან ვიდრე დედიკოებმა და მამიკოებმა. გაკვეთილს რომ ვიწყებთ თავზე წითელყვავილებიან თავსაფარს მოიხვევს ხოლმე და ლოცვას გვასწავლის. ჩემი დედიკო არ იხვევს არასოდეს თავსაფარს და არ ლოცულობს. შევეკითხებოდი, მაგრამ მეშინია არ გაბრაზდეს. იქნებ უნდა უკვე ვიცოდე? მერე შეიძლება ორიანი დამიწეროს, ან ფეხზე დამაყენოს მთელი გაკვეთილი, როგორც მაშინ, როცა ჯვარი შემიმოწმა და არ მეკეთა გულზე.

ლიზის ლამაზი ჯვარი აქვს გულზე, ირაკლისაც, გიოსაც… მე არ მაქვს. დედას ეგეც ვკითხე და ვერც ეს პასუხი გავიგე კარგად. როცა მეუბნება რატომ არ ყიდულობს ახალ თოჯინას, ან ახალ კაბას, ვიგებ… ხან ფული არ გვაქვსო, ან ეგეთი ხომ უკვე გაქვსო… ჯვარზე კი ასე მითხრა გაიზრდებიო და შენ გადაწყვიტეო… და სკოლაში წასვლაც რომ მე გადავწყვიტო როცა გავიზრდები? არაო, ნათლობა ძალიან მნიშვნელოვანიაო… ვერ გავიგე, სკოლაც ხომ მნიშვნელოვანია? ალბათ ღმერთი უფრო მნიშვნელოვანია.

მე არ მაქვს ჯვარი. არა და რა კარგი იქნებოდა მეც რომ ლამაზი ჯვარი მკეთებოდა და მასწავლებელს რომ მოსწონებოდა… მერე ხომ აღარ ამაყენებდა ფეხზე და არ მომიწევდა ტყუილების თქმა, რომ ნათლია მყავს სხვა ქვეყანაში და ვერ მოასწრო რომ ჯვარი ეყიდა… მე რომ ჯვარი მეკეთოს, ხომ აღარ შემეშინდება ხოლმე, რომ მასწავლებელი კიდევ ამაყენებს ფეხზე, როცა ღმერთზე დაიწყებს ლაპარაკს. დედიკოს ჩემთვის ჯვარი რომ ეყიდა, ხომ არ დამცინებდნენ ბავშვები კლასში, არაც თავის დედიკოებს მოუყვებოდნენ მე რომ ჯოჯოხეთში მოვხვდები… ალბათ ღმერთსაც ვეყვარებოდი და ალბათ არც ჯოჯოხეთში მოვხვდებოდი ….

მინდა რომ ლიზისნაირი ვიყო, ირაკლისნაირიც. ხო და მე რომ გავიზრდები აუცილებლად მექნება ჯვარი, მეცოდინება ღმერთი გოგოა თუ ბიჭი და არ მოვხვდები ჯოჯოხეთში…

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

